مواد پلاستیکی همچنان در صدر صادرات از گمرک‌های کرمانشاه است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گمرکات استان کرمانشاه، محسن مصطفائی اظهار داشت: مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد در پنج ماهه نخست امسال سهم 20 درصدی از کل صادرات گمرکات کرمانشاه را کسب کرد.

به گفته مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، معادل 63 میلیون و  782 هزار و 838 دلار مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد از طریق گمرکات استان به بازارهای مصرف خارجی صادر شده است.

مصطفائی بیان داشت: پس مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد، محصولات معدنی و مصنوعات رتبه دوم را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

 وی میزان صادرات این محصول را 60 میلیون و 559 هزار و 402 دلار اعلام کرد و گفت: این کالا نیز سهم 19 درصدی از کل صادرات استان را دارد.

مصطفائی با اشاره به صادرات 57 میلیون و 399 هزار و 15 دلاری محصولات صنایع غذایی از استان در پنج ماهه امسال، تصریح کرد: سهم این محصول  از کل صادرات استان نیز 18 درصد است.

وی با اشاره به سهم 14 درصدی محصولات نباتی در  این مدت، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد صادرات 44 میلیون و 142 هزار و 146 دلاری محصولات نباتی از استان بودیم.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه میزان صادرات محصولات زنده و محصولات حیوانی در این مدت را 26  میلیون و 491  هزار و 135 دلار با سهم هشت درصدی از کل صادرات استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com